Zalando sløjfer anmeldelser fra kunderne
Kunderne kan ikke længere skrive anmeldelser af varerne på Zalando. Det skyldes manglende interesse, lyder forklaringen.
Brugeranmeldelser af tøj og sko fra den tyske modeplatform Zalando er nu blevet fjernet. Det skriver Netthandel.no.
Funktionen var ikke særlig populær. Blot tre procent af kunderne skrev en anmeldelse af deres køb, og de fleste varer i sortimentet havde slet ikke fået nogen.
- For at være klar: Beslutningen har ikke noget at gøre med falske anmeldelser,skriver en talsperson fra Zalando til Netthandel.no.
- Hos Zalando var det kun kunder, der rent faktisk købte et produkt, der blev inviteret til at skrive en anmeldelse. Men det var kun en lille brøkdel af dem, der gjorde det, og det skaber ikke den bedste oplevelse for brugerne, forklarer talspersonen.
Zalando fremlagde for nylig et driftsresultat på 144,8 millioner euro for årets andet kvartal. Det er en stigning på 87 procent i forhold til samme periode sidste år.
Salget kunne dog ikke følge med indtjeningen og gik faktisk en smule tilbage til 2,6 milliarder euro. Det skyldes blandt andet svære markedsvilkår for detailbranchen, lyder forklaringen i en pressemeddelelse.
LÆS OGSÅ: Zalando introducerer koncept med ChatGPT
Læs hele artiklen på Netthandel.noFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops