Topchef om nyt koncept: Satser på fem mio. i hurtig omsætning
Torsdag aften går en af landets store varehuskæder i luften med live videoshopping. Det skal få millionerne til at rulle.
Elektronikkæden Power har valgt at gøre live videoshopping til en fast del af salgsstrategien.
På de asiatiske markeder er konceptet meget populært, og det har efterhånden også spredt sig til resten af verden, hvor butikker sælger produkter direkte til kunderne gennem livestreams på sociale medier.
- Live videoshopping er TV Shop, som møder Facebook og e-handel. Konceptet er eksploderet i udlandet, og vi er nu klar til at gøre det stort i Danmark. Vi ser et enormt forretningspotentiale og er derfor gået all-in med en millioninvestering i Power TV, siger den adm. direktør, Jesper Boysen.
Til formålet har Power bygget et helt nyt studie, som bliver taget i brug for første gang, når premiereshowet sendes torsdag aften på Facebook.
Direktøren forventer tusindvis af seere og en hurtig omsætning på flere millioner kroner.
- Vi forventer allerede på premiereaftenen, at flere tusinde danskere vil klikke sig ind på vores Facebook-event. Vi skal have tømt vores lager, før vi modtager nye sendinger fra Asien, så der bliver skruet godt ned for prisen, siger Jesper Boysen og fortsætter:
- Det plejer danskerne at tage godt imod, og vi går da også efter at omsætte for mere end fem millioner kroner under showet. Der bliver fuld fart på.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Burgerkæde satser på utraditionelle koncepter i jagten på kunder
Skovler millioner ind trods corona: - Det ligger ikke til os at klynke
Butikker skylder milliarder: Genåbningen alene fjerner ikke puklen
Kundernes ønsker får Dagrofa til at opdatere uddannelse
Fotokæde dropper hovedkontor: Flytter ind hos elektronikkæde
Finalisterne til E-handelsprisen 2021 er fundet
7-Eleven har fundet kædens bedste købmænd efter et specielt år
Svigtende butikssalg sender modebrand ud i konkurs
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør butikker over 5000 m2 kunne åbne på samme vilkår som mindre butikker?
Bør det forbydes for dagligvarebutikker at sælge non-food som tøj og elektronik når øvrige specialbutikker er tvangslukket?
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Burgerkæde satser på utraditionelle koncepter i jagten på kunder
Skovler millioner ind trods corona: - Det ligger ikke til os at klynke
Butikker skylder milliarder: Genåbningen alene fjerner ikke puklen
Kundernes ønsker får Dagrofa til at opdatere uddannelse
Fotokæde dropper hovedkontor: Flytter ind hos elektronikkæde
Seneste blogindlæg
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Det er tid til at udvide din B2B-forretnings online tilstedeværelse
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter
Kære Mette F & Co.: stop venligst opfordringen til at handle online NU – I skader danske arbejdspladser