Stark indleder kampagne med danske stjerner
En kampagne fra Stark skal styrke fællesskabet blandt håndværkere. Kendt e-sportsnavn er med i projektet.
De kommende uger sætter byggekæden Stark og esports-organisationen Astralis en stor gaming-truck på landevejen, der får stoppesteder ved Stark-butikker over hele landet.
Her kan håndværkere komme forbi og spille på professionelt udstyr, skriver Stark i en pressemeddelelse.
- Vi laver mange engagerende, fællesskabsskabende og sjove tiltag i Astralis, og det her er én af de mere specielle kampagner, siger Mads Rasmussen, partnerskabsdirektør i Astralis.
Stark glæder sig til at aktivere kampagne-partnerskabet med Astralis, lyder det fra Mads Aagaard, der er kædens marketingchef.
- Med kampagnen vil vi gerne nå den yngre målgruppe, som normalt ikke kommer i vores forretninger. De unge mennesker er jo ’morgendagens mestre’, siger han og fortsætter:
- Gennem esport kan vi komme i dialog og få en relation til dem, og vi kan blive klogere på deres vaner og interesser. Samtidig vil vi også gerne vise dem, hvad håndværkerfaget kan, og at der faktisk er mange overlap mellem professionelle esportsfolk og vores håndværkere.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops