Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Silvan har fuldstændig droppet en fast del af markedsføringen





Tirsdag den 19 oktober 2021 kl. 11:54 af: Redaktionen

“Et levn fra fortiden.” Silvan skulle bruge et par års nedtrapning, men nu har kæden sagt helt farvel til de trykte tilbudsaviser.

Silvan bruger ikke længere trykte tilbudsaviser som en del af markedsføringen. Det skal være med til at reducere belastningen af miljøet, skriver byggemarkedskæden i en pressemeddelelse.

I 2019 fik Silvan trykt så mange tilbudsaviser, at det svarede til cirka 134.000 kilometer papir. Året efter blev mængden reduceret med 70 procent, og siden er forbruget gået i nul.

- Det er med stolthed, vi kan fortælle, at Silvan har udfaset de trykte tilbudsaviser, siger Jimmy Thomsen, Head of E-Commerce & Marketing hos Silvan.

- Trykte tilbudsaviser er et levn fra fortiden, som Silvan nu siger farvel til, til gavn for miljøet. I stedet investerer vi yderligere i vores services og e-handelsaktiviteter samt åbning af nye butikker og renovering af de eksisterende, siger han.

Siden december 2020 har Silvan investeret tæt på 30 millioner kroner i åbningen af to nye city-butikker og en komplet renovering af butikkerne på Fisketorvet og i Vejle.

Derudover har Silvan planer om at åbne 2-3 city-butikker samt renovering af 2-3 butikker over de næste 12 måneder. Det er projekter, som samlet set løber op i 30-40 millioner kroner.

LÆS OGSÅ: Silvan ruller butikskoncept ud i hjertet af København

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD