Power kopierer et af Elgigantens koncepter
Power regner med at udvide forretningen til et nyt område i hjemmet. Et område Elgiganten også satser stort på.
Elektronikkæden Power vil nu også sælge køkkener til sine varehuse. En tilføjelse til forretningen, som Elgiganten også er gået i gang med. Det skriver Finans.
Power satser stort og er gået sammen med den svenske køkkenkoncern Nobia, der ejer kæderne HTH, Invita og Uniform. Nobia har netop præsenteret et flot årsregnskab med stor vækst, og er klar på at udvide forretningen ved at genoplive de gamle Danica-køkkener. Idéen er så, at disse køkkener skal sælges gennem Powers varehuse.
- Vi er ved at gøre klar til det ude i butikkerne. Det bliver en strategisk satsning med fokus på danskproducerede køkkener til lave priser - og det er noget, vi har meget store forventninger til, siger direktør for Power A/S, Jesper Boysen, til Finans.
Salget af billige køkkener til danske forbrugere får derfor endnu flere aktører. Elgiganten er også i gang med at udvide, så der er plads til at tage køkkener ind i produktsortiment i form af køkkenmærket Epoq, mens Ikea over flere år har haft succes med deres køkkener.
LÆS OGSÅ: Køkkenfirma viser fremragende regnskab
Læs hele artiklen på Finans.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Stimen af overskud er slået ned hos meget omtalt iværksætter
Magasin bruger millioner på at fremtidssikre de fysiske forretninger
Tidligere Tiger-topchef stopper hos designhus
Dansk gigant rider på en bølge af fremgang
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Stimen af overskud er slået ned hos meget omtalt iværksætter
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops