Matas opdaterer tilbudsavisen på nettet
Fra i dag møder Matas-kunderne på nettet en ny type tilbudsavis. Den er et vigtigt markedsføringsredskab, siger den ansvarlige chef.
Matas fortsætter med at opruste på nettet og har nu givet den digitale tilbudsavis et løft.
Med ny software er det målet at gøre tilbudsavisen på kædens egen hjemmeside og i appen eTilbudsavis mere responsiv, så indholdet bliver mere relevant for den enkelte kunde.
- Avisen er et vigtigt markedsføringsredskab for os; den konverterer, og det er én af de platforme, hvor kunderne virkelig engagerer sig med vores indhold, siger Rikke Søgaard i en pressemeddelelse. Hun er Head of Brand & Content i Matas.
- Med den nye Incito-løsning kan vi udvikle formatet og komme tættere på kunderne, fortsætter hun.
Incito er udviklet af tech-virksomheden Tjek, der også står bag appen eTilbudsavis. Ifølge medstifter og CTO, Morten Bo Rønsholdt, får Matas muligheder for at gøre tilbudsavisen mere levende.
- Matas’ løsning kommer til at give kunderne en rigtig god brugeroplevelse, uafhængigt af hvilken platform, de benytter, og de vil også hurtigt opleve en avis, der føles mere relevant, siger han og fortsætter:
- Matas kan endda kombinere de traditionelle visninger af tilbud med videoklip og animationer, og det vil gøre tilbudsavisen mere levende.
LÆS OGSÅ: Matas: Coronakrisen skræller millioner af indtjeningen
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Landsdækkende kæde får foden inden for hos Meny
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops