Marketingchefen i Irma forlader Coop
Efter lukningen af Irma søger marketingchefen væk fra Coop, selvom hun har fået blåt blod i årerne.
Siden december 2018 har Lise Hørdam været marketingchef i Irma, men når dagligvarekæden snart er afviklet, søger hun væk fra Coop.
Det forklarer Lise Hørdam i et længere interview med Mediet Markedsføring.
- Det gør ondt på mig, at Irma lukker som butikskæde, siger Lise Hørdam til Mediet Markedsføring.
- Det kommer næppe bag på nogen. Mit team og jeg har kæmpet for brandet, og jeg har også selv fået ’blåt blod’ i årerne undervejs. Det er det, Irma kan, hun.
Blandt de succesfulde projekter nævner Lise Hørdam det store fokus på mad-iværksætteri, hele indsatsen for at samle ind til Mødrehjælpen og samarbejdet med kunstneren Henrik Vibskov om at lave Irma-net og kinasko.
Inden årene i Irma var Lise Hørdam flere år hos McDonald’s, hvor hun startede som brand manager og sluttede som marketing manager, viser cv’et på LinkedIn.
LÆS OGSÅ: Kunder tømmer butikkerne for varer med Irma-logoet
Læs hele artiklen på Mediet MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Stor butikskæde skal i retten i sag om koordinerede priser
Antallet af kunder vokser markant i vækstår for Rema 1000
Gammel svensk forretning kommer til Danmark
Regeringen: Vildledende markedsføring skal kunne give fængsel
Væksten er væk hos en ellers fremadstormende kæde
Illums Bolighus åbner sjælden flagskibsbutik herhjemme
Intensivt arbejde skærer stor luns af energiforbruget hos Coop
Alle finalisterne til E-handelsprisen er fundet
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Stor butikskæde skal i retten i sag om koordinerede priser
Antallet af kunder vokser markant i vækstår for Rema 1000
Gammel svensk forretning kommer til Danmark
Regeringen: Vildledende markedsføring skal kunne give fængsel
Væksten er væk hos en ellers fremadstormende kæde
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops