Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Magasin går i luften med digitalt univers til 740.000 danskere

Peter Fabricius, adm. direktør i Magasin.
Foto: Kaj Bonne



Onsdag den 31 august 2022 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

En nyudviklet app skal på kort tid blive den vigtigste digitale platform, lyder målsætningen fra Magasin.

Magasin har netop lanceret en ny app. Det skriver kæden af stormagasiner i en pressmeddelelse.

De 740.000 medlemmer af kundeklubben Goodie kan hente den nye app, hvor de blandt andet kan hente inspiration, booke forskellige services og selvfølgelig købe produkter fra Magasin.

- På shopping-delen kan man sige, at vi har integreret Magasin.dk i vores nye app og gjort det let for kunderne at få inspiration og købe varer direkte uden login, siger Peter Fabricius, adm. direktør i Magasin.

- Og så er der alt det rundt om et køb, der også skal udgøre magien. Det, vi har investeret i, designet og bygget, er en 360 graders digital oplevelse af alt det, Magasin vil og skal stå for, siger Peter Fabricius.

Omnichannel er vejen frem

Ifølge planen skal den nye app hurtigt blive Magasins vigtigste digitale platform.

Peter Fabricius tror fuldt og fast på, at vinderne i kampen om kunderne skal findes hos de retailere, der er bedst til omnichannel. Det kan man også se i Magasins kundedata.

- Vi bliver løbende bekræftet i, at kunder vil have en omnichannel-oplevelse, og det er derfor den ”hellige gral” i Magasins udvikling. Behovet for at løse udfordringen med at forene det fysiske med det digitale bliver rent kommercielt også understøttet af det, vi ser i vores kundedata.

- Kunderne vil ikke bare have begge dele, de vil også have den gode shoppeoplevelse begge steder, og de forventer, at det fysiske og digitale smelter mere og mere sammen i en form og med et indhold, der komplimenterer hinanden, siger Peter Fabricius.

Smartphonen har været afgørende at få endnu mere i spil. Det er nemlig fra mobilen, at hele 70 procent af trafikken – og cirka halvdelen af salget – på Magasin.dk kommer fra i dag.

LÆS OGSÅ: Stormagasin samarbejder med anerkendt kunstner

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD