Kids Coolshop jubler: Vi har fremtidens detailkoncept
Mødet mellem netsalg og fysiske butikker vil gøre Danmarks nye legekæde konkurrencedygtig på priserne, lyder det fra stifterne.
I går kom det frem, at fem af de tidligere butikker i Legekæden har startet en helt ny legetøjskæde i samarbejde den nordjyske netbutik Coolshop.com.
Den nye kæde af legetøjsbutikker åbner d. 19 januar og kommer til at hedde Kids Coolshop. Og allerede nu kommer der positive meldinger fra medstifterne i Coolshop.com, skriver Børsen.
Samarbejdet med de fysiske butikker ser blandt andet ud til at give bedre aftaler med leverandørerne, lyder det.
- Med et knips bliver vi en af de største indkøbere af legetøj i Danmark, og dermed kan vi konkurrere på prisen. Da vi holdt infomøde for leverandørerne, mødte mange flere op, end vi havde regnet med. Hvis det lykkes, sidder vi med fremtidens detailkoncept, hvor man tager et stærkt onlinekoncept og ruller ud over et antal fysiske butikker, siger Jacob Risgaard, Coolshop-medstifter og marketingdirektør, til Børsen.
LÆS OGSÅ: Her er Danmarks nye legetøjskæde
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Chef for stor satsning i Meny har sagt stop
Den lange periode med konstant salgsvækst er forbi hos Power
Flere Coop-butikker bliver kritiseret for brud på regler
Influencere bliver overgået som inspiration til salg
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Profil fra Salling Group får direktørjob hos konkurrent i krise
Coop: Lille bølge af butiksåbninger rammer København i juni
Den nye topchef i Salling Group er klar før tid
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Chef for stor satsning i Meny har sagt stop
Den lange periode med konstant salgsvækst er forbi hos Power
Flere Coop-butikker bliver kritiseret for brud på regler
Influencere bliver overgået som inspiration til salg
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops