Kunderne klager: Venter længe på Biva-møbler
Et nyt system skulle gøre leveringerne fra Biva mere stabile. Det modsatte skete.
Vrede anmeldelser fra sure kunder er regnet ned over Biva på Trustpilot. Problemerne skyldes, ifølge salgsdirektør, Rune Furbo, at leveringen af varer ikke fungerer helt efter planen. Det skriver Finans.
Biva skiftede i slutningen af 2016 fragtselskab med henblik på at kunne tilbyde en mere præcis og stabil levering. At det omvendte så skete, beklager salgsdirektøren til kunderne.
- Vi har måttet konstatere, at opstarten af det nye samarbejde har medført en del uforudsete hændelser. Som følge heraf har vi over en kortere periode ikke været i stand til at yde optimal kundeservice i forbindelse med levering og fragt, skriver Rune Furbo.
Møbelkæden har haft en turbulent tid de seneste år. Biva gik konkurs i 2013. Rettighederne til brandet blev året efter købt af de to tidligere butikschefer, Jesper Jørgensen og Rune Furbo. De startede Biva op igen, men denne gang hovedsageligt som netbutik. Siden har de dog føjet møbelhuse i Brøndby, Fredericia og Aalborg til.
- Den ustabile situation har også sat vores medarbejdere i kundeservice under et voldsomt pres, hvorfor ventetiden i den seneste tid desværre har været væsentligt længere end normalt. Det er selvfølgelig slet ikke godt nok, men vi arbejder på højtryk, og langt de fleste sager er heldigvis løst nu, skriver Rune Furbo.
LÆS OGSÅ: Det nye Biva vil være størst i Skandinavien
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Burgerkæde satser på utraditionelle koncepter i jagten på kunder
Skovler millioner ind trods corona: - Det ligger ikke til os at klynke
Butikker skylder milliarder: Genåbningen alene fjerner ikke puklen
Kundernes ønsker får Dagrofa til at opdatere uddannelse
Fotokæde dropper hovedkontor: Flytter ind hos elektronikkæde
Finalisterne til E-handelsprisen 2021 er fundet
7-Eleven har fundet kædens bedste købmænd efter et specielt år
Svigtende butikssalg sender modebrand ud i konkurs
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Bør butikker over 5000 m2 kunne åbne på samme vilkår som mindre butikker?
Bør det forbydes for dagligvarebutikker at sælge non-food som tøj og elektronik når øvrige specialbutikker er tvangslukket?
Er det en fornuftig beslutning at lukke specialhandlen ned grundet smittespredning?
(Kun primært fysisk butik afstemning) Hvordan endte den samlede Black Friday omsætning i år sammenlignet med 2019?
Mest læste nyheder
Holch Povlsen svarer tilbage på kritik fra minister
Burgerkæde satser på utraditionelle koncepter i jagten på kunder
Butikker skylder milliarder: Genåbningen alene fjerner ikke puklen
Svigtende butikssalg sender modebrand ud i konkurs
Seneste nyheder
Burgerkæde satser på utraditionelle koncepter i jagten på kunder
Skovler millioner ind trods corona: - Det ligger ikke til os at klynke
Butikker skylder milliarder: Genåbningen alene fjerner ikke puklen
Kundernes ønsker får Dagrofa til at opdatere uddannelse
Fotokæde dropper hovedkontor: Flytter ind hos elektronikkæde
Seneste blogindlæg
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Det er tid til at udvide din B2B-forretnings online tilstedeværelse
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter
Kære Mette F & Co.: stop venligst opfordringen til at handle online NU – I skader danske arbejdspladser