Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Kunder flokkes om varer med prismatch

Foto: Nemlig.com



Fredag den 18 november 2022 kl. 09:56 af: Kristian Holgersen

I sommer begyndte Nemlig.com at matche priserne hos en af konkurrenterne, og det har kunderne taget godt imod.

Nemlig.com oplever i øjeblikket stor interesse for konceptet prismatch, hvor prisen på 1.800 varer bliver justeret efter konkurrenten Rema 1000.

Den nye prisstrategi blev lanceret i august. Siden har Nemlig.com oplevet tocifrede vækstrater på de pågældende varer.

- Vi har set en rigtig flot udvikling i salget af dagligvarer på Prismatch, og kundernes respons er meget positiv, siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i Nemlig.com.

- Med Prismatch sikrer vi, at vores kunder altid kan handle de samme eller tilsvarende varer lige så billigt på nettet som i almindelige dagligvarebutikker. Ingen andre supermarkeder har et så omfattende Prismatch koncept som vores, og det har kunderne taget til sig i stor stil, siger han.

For at holde priserne nede har Nemlig.com investeret et tocifret millionbeløb. Men det er et nødvendigt træk, hvis man skal vokse på markedet for dagligvarer, mener Mikkel Pilemand.

- De stigende priser presser vores rådighedsbeløb i hverdagen. Det skal selvfølgelig ikke være dyrere at handle på nemlig.com end at gå i supermarkedet. Derfor fortsætter vi ufortrødent vores fokus på lavere priser, og vi er i gang med at udvide Prismatch-sortimentet yderligere, siger Mikkel Pilemand.

LÆS OGSÅ: Nemlig.com går ind i priskampen og gennemfører fyringsrunde



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD