Kunder brokker sig over pludseligt kursskifte fra Salling Group
Selvom Salling Group lukker ned for Føtex Hjemmelevering, så lader det nye leveringskoncept vente på sig. Det skaber utilfredshed.
På sider som Facebook og Trustpilot har Salling Group været udsat for en bølge af utilfredse kunder. Det skyldes den pludselige beslutning om at lukke ned for Føtex Hjemmelevering, skriver Børsen.
Salling Group er nemlig ikke klar med den nye leveringsmodel - Bilka Togo Hjemmelevering - og det frustrerer kunderne.
Kommunikationsdirektør Henrik Vinther Olesen forklarer, hvorfor en flyvende udskiftning ikke var en mulighed.
- Så havde en masse medarbejdere gået i uvished. Det er ikke noget, man kan gøre i hemmelighed. Det er en balancegang, hvor vi rimelig offensivt har valgt at fokusere kræfterne på at gøre næste etape klar, siger han til Børsen.
- Hvis vi havde fortalt, vi lukker ned om lidt, havde det været svært at drive. Samtidig er det et område, der ikke tjener penge, hvorfor vi valgte at lave et clean cut og lukke ned nu, siger han.
LÆS OGSÅ: Salling Group skærer 500 stillinger fra
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Stimen af overskud er slået ned hos meget omtalt iværksætter
Magasin bruger millioner på at fremtidssikre de fysiske forretninger
Tidligere Tiger-topchef stopper hos designhus
Dansk gigant rider på en bølge af fremgang
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Stimen af overskud er slået ned hos meget omtalt iværksætter
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops