Kundemagnet får mere plads i Netto
Et styrket samarbejde med kendt leverandør er det seneste træk fra Netto i kampen om kunderne på dagligvaremarkedet.
Gennem 10 år har Netto haft eneret på at sælge ost, pesto og en række andre gourmetvarer fra producenten Løgismose.
Det samarbejde bliver nu styrket, så Løgismose kommer til at fylde mere på hylderne. Blandt andet skrues der op for de nemme madløsninger, skriver Finans.
- Vi både fastholder og tiltrækker kunder med de produkter. Løgismose er med til at skabe vores profil i et hårdt marked for dagligvarer, siger Michael Løve, direktør for Netto International, til Finans.
Koncernen Løgismose Meyers har ligeledes en aftale med konkurrenten Coop, hvor der bliver forhandlet varer fra Meyers.
Den sammenbragte fødevarekoncern, som har den tidligere Irma-direktør Jesper Uggerhøj som topchef, har haft det svært siden fusionen i 2014. Derfor skal Løgismose og Meyers igen til at drives som to selvstændige forretninger, skrev Berlingske i juni måned.
LÆS OGSÅ: Nettos nye butikskoncept påvirker kundernes indkøb
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Salling Group lukker ned for satsning på discountkæde
Makkerpar når langt forbi den halve milliard
Coop bider mærke i ændring af danskernes indkøbsvaner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops