Friske millioner skal gavne genbrugsplatform i Danmark
De har allerede 350.000 brugere i Danmark, og nu har genbrugsplatformen fået millioner til at styrke satsningen.
Tise er en platform for salg af genbrugstøj, som på ganske få år har fået 350.000 brugere herhjemme.
Men det tal skulle gerne blive endnu højere. Efter en investeringsrunde, hvor Tise har modtaget godt 140 millioner kroner fra Bring Ventures, Ebay Ventures og klimakapitalfonden Nysnø, bliver der overskud til at gå endnu stærkere ind på det danske marked.
Det skriver Tise i en pressemeddelelse.
- Vi har en stærk tro på, at det er et område, der står over for stor vækst, siger Siri Marie Hagen, senior vice president hos den ene af investorerne, Bring Ventures.
- Tise har på kort tid opbygget en attraktiv platform for køb og salg af brugt tøj - og formår at gøre det inspirerende og sjovt at handle brugt. Teamet hos Tise har stor viden og forståelse for deres målgruppe, hvilket positionerer dem godt til at drive markedet fremad. Vi glæder os til at være en del af Tises videre rejse, siger Siri Marie Hagen.
Ifølge den danske landechef i Tise, Celine Schrøder Knauer, handler det ikke kun om at få solgt mere brugt tøj.
- Vi vil gerne inspirere vores brugere til at omlægge vaner uden at løfte pegefingeren. Derfor er der ikke kun gensalg af tøj på vores app, men også gode råd til at mindske sit forbrug, siger hun og fortsætter:
- Vi har haft stor succes med at ramme de unge brugere med en mere humoristisk tilgang til et tungt emne, så vi gør det let og sjovt at handle genbrug og ændre vaner. Vi vil gerne udbygge den positive aktivisme overfor vores brugere og i samfundsdebatten, siger Celine Schrøder Knauer.
Siden sidste efterår har der været godt over 500.000 annoncer på platformen i Danmark.
LÆS OGSÅ: Store shoppingcentre ruller nyt genbrugskoncept ud
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Taber millioner trods uventet fremgang i butikkerne
Dagligvarekæde tager nu hul på tocifret millioninvestering
Afviser tilbudskrig som svar på skærpet konkurrence
Stor køkkenkæde lukker op mod 20 butikker
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Dagrofa satser videre på ny franchisemodel
Eksklusive varer gav kæmpe omsætning i weekenden
Nye toner fra nethandlen: 2023 bliver et comeback-år
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Giver de nye regler for prismarkedsføring mening for detailbranchen?
Bør regeringen udskyde fristen for tilbagebetaling af coronalån endnu engang?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Taber millioner trods uventet fremgang i butikkerne
Dagligvarekæde tager nu hul på tocifret millioninvestering
Afviser tilbudskrig som svar på skærpet konkurrence
Stor køkkenkæde lukker op mod 20 butikker
Gylden periode ruster tøjbutikker til mere usikre tider
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops