Så få oplever højt serviceniveau i supermarkederne
Supermarkederne halter efter resten af detailhandlen, når det kommer til niveauet af service, viser ny undersøgelse.
Bare 32 procent af forbrugerne oplever “højt” eller “meget højt” serviceniveau, når de handler ind i landets dagligvarebutikker.
Ser man på hele detailhandlen lyder gennemsnittet på 41 procent. Det skriver BT og henviser til en analyse, som Epinion har foretaget for fagforeningen Business Danmark.
- Det er skræmmende at se, og jeg synes faktisk, det er lidt sørgeligt, siger Karsten Koch til BT. Han er ekspert i kundeservice og partner i virksomheden Meng og Co.
- Man ser eksempler på ubehøvlede medarbejdere med jævne mellemrum, og det må jo være udtryk for, at supermarkedskæderne ikke har forstået værdien af god kundeservice, fortsætter han.
LÆS OGSÅ: Ekspert: Danskerne lever med elendig kundeservice
Læs hele artiklen på BTFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Stimen af overskud er slået ned hos meget omtalt iværksætter
Magasin bruger millioner på at fremtidssikre de fysiske forretninger
Tidligere Tiger-topchef stopper hos designhus
Dansk gigant rider på en bølge af fremgang
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Herretøjsmærke i vækst har haft det bedste år nogensinde
Lidl Danmark får hjælp af international brandingekspert
Harald Nyborg har åbnet butik på central adresse i København
Maj bliver kaldt en skuffende måned for dansk nethandel
Stimen af overskud er slået ned hos meget omtalt iværksætter
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops