Circle K starter samlekampagne
Flere samlekampagner har fået masser af opmærksomhed. Nu er Circle K hoppet med på vognen.
De fleste husker de populære dyrekort, som gav Salling Group en shitstorm på halsen. Siden har flere andre samlekampagner vakt opsigt.
Nu forsøger Circle K med deres egen kampagne, hvor børn kan samle mærker med figurer hentet fra Angry Birds-universet.
- Vi har store forventninger til kampagnen og glæder os til at se, hvordan den bliver modtaget, siger Linda McBeth, som er kommunikationschef hos Circle K Danmark, i en pressemeddelelse.
- Ud over at være en samlekampagne, er det også et spil, som børn i alle aldre kan spille. Vi har set et hav af samlekampagner i løbet af de sidste mange år, og nu hopper vi med på vognen og giver børnene lidt underholdning til turen, fortsætter hun.
Angry Birds var oprindeligt et mobilspil. I 2016 blev figurerne brugt i en film, og senere på sommeren rammer en toer de danske biografer.
For at få mærkerne skal kunderne handle for 50 kroner eller fylde 20 liter brændstof på bilen.
LÆS OGSÅ: Populær kampagne giver Bilka og Føtex klager på halsen
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Salling Group lukker ned for satsning på discountkæde
Makkerpar når langt forbi den halve milliard
Coop bider mærke i ændring af danskernes indkøbsvaner
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Stifter af kæde kan åbne flere butikker trods strid modvind
Mindre kendt navn tager stikket hjem ved E-handelsprisen
Frivillig bagerkæde deler medlemmerne op i to hold
Købmandskæde har fundet en danmarksmester i økologi
Ejeren af Skjold Burne taber omsætning
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops