Basalt forlænger grænse-kampagne med en måned
Salling Groups nye discountkæde har valgt at forlænge et tiltag, hvor grænsebutikkernes priser er i centrum.
Konceptet bag discountkæden Basalt, som Salling Group med kort varsel rullede ud i efteråret, er stadig under udvikling.
Blandt andet har Basalt åbnet op for kølevarer i enkelte af kædens butikker, selvom den slags ikke var del af konceptet til at starte med, fordi det koster penge at have kølediske kørende.
På det seneste har Basalt haft en kampagne, hvor priserne på udvalgte drikkevarer matcher grænsebutikkernes priser. Egentlig skulle kampagnen løbe til 15. januar, men nu bliver den forlænge med en måned.
Det skriver kædechefen for Basalt, Henrik Nielsen, i et opslag på LinkedIn.
- Vi vil nemlig her de første måneder af 2023 genbesøge så mange test og initiativer som vi kan. Og derved få nogle gode indsigter på vores 10 test butikker, skriver han.
På ganske kort tid har Basalt åbnet 10 butikker.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Chef for stor satsning i Meny har sagt stop
Den lange periode med konstant salgsvækst er forbi hos Power
Flere Coop-butikker bliver kritiseret for brud på regler
Influencere bliver overgået som inspiration til salg
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Profil fra Salling Group får direktørjob hos konkurrent i krise
Coop: Lille bølge af butiksåbninger rammer København i juni
Den nye topchef i Salling Group er klar før tid
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect
Seneste afstemninger
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Hvordan tror du Black Friday salget ender i år sammenlignet med sidste år? (primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Chef for stor satsning i Meny har sagt stop
Den lange periode med konstant salgsvækst er forbi hos Power
Flere Coop-butikker bliver kritiseret for brud på regler
Influencere bliver overgået som inspiration til salg
Italiener sætter sig på en af de tunge poster i Lidl Danmark
Seneste blogindlæg
Whistleblowerloven i detailbranchen: Har du fået helt styr på din whistleblowerordning?
Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager
3 relevante pandemi learnings for din virksomhed
5 content marketing trends du skal holde øje med i 2022
Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops