Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Tendens viser: Handel fra mobile enheder overgår laptops"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Et jobmarked 100% målrettet detailbranchen - Kun på detailfolk.dk

På detailfolk.dk vil vi gerne gøre det lettere for både kandidater og virksomheder indenfor detailbranchen at finde hinanden. Derfor tilbyder vi et jobmarked, hvor jobagent, søgekriterier og stillingsfunktioner er 100% målrettet detail. Tilmeld dig Danmarks bedste detail-jobagent her: TILMELD JOBAGENT


>> Opret jobagent her


Søg

Område
Storkøbenhavn
Nordsjælland
Midt-/Sydsjælland
Lolland/Falster
Fyn
Syd/Sønderjylland
Midtjylland
Nordjylland
Bornholm


Jobtype
Butik:
Salgsassistent/sælger
Butikschef/Souschef
Deltid/studiejob
Butikselev
Franchise

Hovedkontor/Leverandør:
Kundeservice/Support
Distriktschef
HR
Webshop/Online
Marketing/PR
Salg
Indkøb/økonomi
Ledelse
Lager/logistik
IT


Branche
Dagligvarer
Elektronik
Sundhed/Kosmetik
Mode
Øvrig detail
Bolig
Franchise
Internethandel

Søg

Customer Supply Manager

Bolia.com, Aarhus

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde en superbrand service, leder vi nu efter en ny kollega til vores Customer Supply afdeling på vores hovedkontor i Aarhus.Som Supply Chain Manager bliver du ambassadør for Bolia. Du får ansvar for egne lande, og du kommer til at bygge nære relationer med vores leverandører, forhandle priser, vilkår og meget mere. Det er derfor vigtigt, at du er i stand til at færdiggøre en forhandling.

Vi leverer white glove leveringer til alle vores kunder, så kontakten til hele det logistiske netværk er altafgørende for Bolias succes og expansion. Du kommer derfor til at arbejde og kommunikere med alle led i kæden, såvel internt som eksternt, og du skal synes det er sjovt at lære fra dig på alle niveauer i organisationen. Du vil have din base på Værkmestergade 11, 1 sal i Aarhus C.

  • Understøtte Bolia’s ekspansionsplaner ved at finde, forhandle og indgå aftaler med nye logistik partnere til hjemmeleverancer i forbindelse med butiksåbninger.
  • Genforhandle logistikaftaler med bestående logistik partnere, bestående at vejtransport og lager logistik aftaler.
  • Sikre en optimal daglig drift hos vores nuværende og kommende logistikpartnere.
  • Træne og udvikle både nye og bestående logistikpartnerne i Bolia’s logistiksystem, og højne kundeoplevelsen på ”den sidste mil / white glove”.
  • Ansvarlig for, at Bolia’s butikker og Pickup Point’s gennemfører rullende- og fuld status efter fastlagt plan.
  • Ad hoc controlling opgaver i forbindelse med status og lagerstyring.

Læs mere




IT-consultants til ERP- og logistiksystemer

LIDL, Aarhus

Brænder du for at arbejde med ERP-systemer? Og vil du være med at til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-consultant! Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret og de p.t. 134 butikker og 2 distributionscentre i Danmark. Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

Lidls IT-afdeling, bestående af 30 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer. Du bliver en del af Business Consulting-teamet, der er ansvarlig for implementering og drift af Lidls logistik-, butiks- og ERP-systemer. Systemerne lokaliseres og tilpasses til specifikke behov, som defineres i samarbejde med superbrugere og fagafdelinger.

Forespørgsler, opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne i organisationen og vores internationale hovedkontor i Tyskland.

Vi søger p.t. to nye kolleger til områderne Logistiksystemer og ERP. Du vil i samarbejde med kolleger i teamet have systemansvar for et af de to områder, men der vil også være overlap.

Læs mere




Elev Fuldtid Centervænget Hillerød

LIDL, Hillerød

Har du ambitionerne og viljen? Så har vi elevpladsen!  Er du klar til at blive en del af et vinderteam med branchens bedste kollegaer? Så tilbyder vi dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du har bl.a. mulighed for 1 måneds udlandsophold, du kan få lov til at styre din egen butik med dine elevkollegaer, og du får et elevtillæg på hele 1000 kr. ekstra, oveni den overenskomstmæssige løn.

Mød vores tidligere elev Sol: ”Inden jeg blev ansat som elev i Lidl, havde jeg afprøvet forskellige elevstillinger. Jeg har blandt andet været elev i en undertøjsforretning, tøjforretning og lædervareforretning, men i alle tre butikker syntes jeg, at timerne føltes ufattelige lange. Derfor valgte jeg at søge hos Lidl, netop fordi jeg vidste, at der altid var noget at lave. I dag er jeg utrolig glad for min beslutning, da jeg elsker det høje tempo og følelsen af, at dagene flyver afsted.” Udtaler Sol, tidligere elev og nuværende butikschef i Lidl.

Er du klar på udlandsophold, masser af ansvar, 1000 kroners elevtillæg, og branchens bedste sammenhold? Så er det måske dig, vi står og mangler!

Læs mere




Dygtig sælger 37 timer pr uge - Tøjeksperten Kolding Storcenter

Tøjeksperten, Kolding

"I vores butikker ønsker vi at give vores kunder en ekstraordinær god oplevelse”. Vi har fokus på salg og på kundeservice igennem vores passion for mode. Nyder du at tale med mennesker, og elsker mødet med kunden er det præcis DIG vi leder efter. Du vil få en hverdag fyldt med salg og mode i Danmarks bedst drevet herretøjskæde hvor din primære rolle bliver at klæde kunden på med moderigtigt tøj, og samtidig yde den bedste service.

Vi forventer, at du som sælger er drevet af at skabe resultater gennem god kundeservice – hver eneste gang! Du har erfaring fra et tidligere job i butik, og det vil være et plus hvis du samtidig har passion og erfaring med Visuel Merchandising, og sociale medier.

  • En spændende hverdag hvor dit fokus i samarbejde med resten af teamet vil være:
  • At sikre at der bliver ydet den bedste kundeservice for vores kunder
  • At sikre butikken er salgsklar.
  • Tilrettelægge butikkens daglige opgaver i samråd med dine kollegaer
  • Varemodtagelse.
  • Merchandising; Trimme, optimere og vedligeholde butikken visuelt ud fra de retningslinjer, der er for kæden.
  • Hvervning af kundeklubmedlemmer
  • Markedsføring på de sociale medier.

Læs mere




IT-consultant til drift af SAP-baseret warehouse-management-system

LIDL, Aarhus

Brænder du for at arbejde med avancerede logistiksystemer og være med at til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-consultant!  Lidls IT-afdeling, bestående af 30 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne it-brugere på hovedkontoret og de p.t. 134 butikker og 2 distributionscentre i Danmark. Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked.

Du bliver en del af Business Consulting-teamet, der er ansvarlig for implementering og drift af Lidls logistik-, butiks- og ERP-systemer. Systemerne lokaliseres og tilpasses til specifikke behov, som defineres i samarbejde med superbrugere og fagafdelinger. Forespørgsler, opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne i organisationen og vores internationale hovedkontor.

Bliv en del af et specialiseret SAP eWM team
Vi er i efteråret 2021 gået live med vores automatiske højlager og Automated Case Picking i vores distributionscenter i Køge. Derfor søger vi nu en forstærkning til IT-teamet, der supporterer SAP eWM-løsningen, som danner basis for systemlandskabet.

Læs mere




TØJEKSPERTEN KALUNDBORG SØGER DYGTIG SÆLGER

Tøjeksperten, Kalundborg

VI SØGER EN DYGTIG SÆLGER 37 TIMER TIL TØJEKSPERTEN I KALUNDBORG. VI ØNSKER AT GIVE VORES KUNDER EN EKSTRAORDINÆR GOD OPLEVELSE. VI HAR FOKUS PÅ SALG OG PÅ KUNDESERVICE IGENNEM VORES PASSION FOR MODE OG HERRETØJ.

Nyder du at tale med mennesker, og elsker mødet med kunden? er det præcis DIG vi leder efter. Du vil få en hverdag fyldt med salg og mode, i en butik fyldt med mærkevarer, hvor din primære rolle bliver at klæde kunden på med moderigtigt tøj, og samtidig yde den bedste service.

Vi forventer, at du som sælger er drevet af at skabe resultater gennem god kundeservice – hver eneste gang! Du har et højt energi niveau og et afsmittende humør. Derudover har du erfaring fra et tidligere job i butik
og det vil være et plus hvis du samtidig har passion og erfaring med visuel merchandising og sociale medier.

Læs mere




Souschef - Nykøbing Mors

LIDL, Nykøbing Mors

Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.  I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Læs mere




Elev Fuldtid Frederiksværk

LIDL, Frederiksværk

Har du ambitionerne og viljen? Så har vi elevpladsen!  Er du klar til at blive en del af et vinderteam med branchens bedste kollegaer?

Så tilbyder vi dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du har bl.a. mulighed for 1 måneds udlandsophold, du kan få lov til at styre din egen butik med dine elevkollegaer, og du får et elevtillæg på hele 1000 kr. ekstra, oveni den overenskomstmæssige løn.

Mød vores tidligere elev Sol: ”Inden jeg blev ansat som elev i Lidl, havde jeg afprøvet forskellige elevstillinger. Jeg har blandt andet været elev i en undertøjsforretning, tøjforretning og lædervareforretning, men i alle tre butikker syntes jeg, at timerne føltes ufattelige lange. Derfor valgte jeg at søge hos Lidl, netop fordi jeg vidste, at der altid var noget at lave. I dag er jeg utrolig glad for min beslutning, da jeg elsker det høje tempo og følelsen af, at dagene flyver afsted.” Udtaler Sol, tidligere elev og nuværende butikschef i Lidl.

Er du klar på udlandsophold, masser af ansvar, 1000 kroners elevtillæg, og branchens bedste sammenhold? Så er det måske dig, vi står og mangler!

Læs mere




IT Supporter @ Bolia.com

Bolia.com, Aarhus

Vil du være en del af et dynamisk og succesfuldt team, hvor du aldrig vil kede dig? Og drømmer du om at blive en del af noget større? F.eks. i en kreativ og innovativ designvirksomhed med høje, bæredygtige ambitioner? Så er muligheden her. Vi søger en serviceminded, stuktureret og dygtig IT Supporter til vores IT afdeling, som er placeret på vores flotte og inspirerende hovedkontor i Aarhus.

Hos Bolia laver vi banebrydende og innovative IT løsninger som bruges til at skabe gode oplevelser for vores kunder og vores oplevelsesbutikker. Bolia digitaliseres i stigende grad, hvilket kræver IT løsninger der kører 24/7 året rundt. Det skal ske med optimal performance for at sikre absolut højeste kommercielle output. For at styrke vores IT-afdeling og sikre denne performance, søger vi ny kollega til at servicere vores brugere samt være i frontlinien som IT Supporter.
Du vil hurtigt opdage, at Bolia er et sted med stor fleksibilitet, ansvar og beslutningsfrihed, hvorfor en meget selvstændig, struktureret og proaktiv tilgang til jobbet er et must.

  • Frontlinje IT support på højeste service niveau.
  • Daglig håndtering af IT support til alle vores butikker fordelt i Europa samt vores hovedkontor i Århus med pt. 120 kollegaer - alt sammen i samråd med IT Support Manager og IT support kolleger.
  • Brugersupport på højt niveau på Windows 10, Office 365 suiten, D365 FO/CE m.m.
  • Opsætning og klargøring af pc’ere, telefoner, printere i samråd med din manager og Bolias IT studentermedhjælpere.
  • Brugeradministration.

Læs mere




Kings & Queens søger E-commerce Manager til webshop i vækst

King & Queens, Slagelse

KINGS & QUEENS SØGER NU EN ANSVARSBEVIDST OG STRUKTURERET E-COMMERCE MANAGER MED ANALYTISKE KOMPETENCER OG DIGITAL STRATEGISK KNOWHOW.

Jobbet Som E-commerce Manager hos Kings & Queens, vil du blive ansvarlig for den daglige drift af vores online univers, herunder også den generelle digitale opsætning/optimering i koncernen. I denne rolle vil du arbejde hands-on med at konvertere trafik til salg og sikre en gennemført købsoplevelse fra start til slut. I tæt samarbejde med vores marketingafdeling vil du være med til at videreudvikle og implementere virksomhedens digitale strategi.

Du vil som E-commerce Manager sammen med vores Omnichannel Marketing Manager blive ansvarlig for at vækste vores onlinesalg, og i samarbejde med vores bureau gå analytisk til værks for at sikre det bedste afkast.

Primære arbejdsopgaver

• Videreudvikling og implementering af E-commerce og online marketing strategier

• I samarbejde med eksterne udviklere varetage den daglige drift af vores webshop: Ansvarlig for Back-end, løbende opdatering af website i forhold til årshjul/markeds-føringskalender.

• Samarbejde med vores eksterne bureau omkring, SEO, UX & CRO, for op timering af vores online univers. Herunder videreudvikling og implemente ring af vores kundeklub

• Teste og evaluere marketing og online e-handelsinitiativer, herunder spar ring med vores Omnichannel Marketing Manager.

• Monitorering, optimering og afrapportering vedr. udviklingen på website

• Tilrettelæggelse og indfrielse af salgsmål i samarbejde med ledelsen.

• Sikre gnidningsfrie synergier mellem vores fysiske butikker og webshop

Læs mere





  side 1 af 5

Tilmeld dig jobagent

Tilmeld dig vores jobagent

(ps..din mailadresse opbevares fortroligt og vil naturligvis aldrig blive videredistribueret til 3. part)



Tilmeld mig










Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD