Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Detailsektoren går forrest i kampen for mere bæredygtige emballager"

- Andreas Hastrup Clemmesen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

Et jobmarked 100% målrettet detailbranchen - Kun på detailfolk.dk

På detailfolk.dk vil vi gerne gøre det lettere for både kandidater og virksomheder indenfor detailbranchen at finde hinanden. Derfor tilbyder vi et jobmarked, hvor jobagent, søgekriterier og stillingsfunktioner er 100% målrettet detail. Tilmeld dig Danmarks bedste detail-jobagent her: TILMELD JOBAGENT


>> Opret jobagent her


Søg

Område
Storkøbenhavn
Nordsjælland
Midt-/Sydsjælland
Lolland/Falster
Fyn
Syd/Sønderjylland
Midtjylland
Nordjylland
Bornholm


Jobtype
Butik:
Butikschef/Souschef
Salgsassistent/sælger
Deltid/studiejob
Butikselev
Franchise

Hovedkontor/Leverandør:
Kundeservice/Support
Distriktschef
HR
Webshop/Online
Marketing/PR
Salg
Indkøb/økonomi
Ledelse
Lager/logistik
IT


Branche
Dagligvarer
Elektronik
Sundhed/Kosmetik
Mode
Øvrig detail
Bolig
Franchise
Internethandel

Søg

GML-HR søger dynamisk kædedirektør til Daarbak Redoffice

GML-HR Retail, Trekant-området

Daarbak Redoffice er med sine 18 butikker, online forretning, 15 kørende og 8 interne sælgere en markedsplads inden for alt til det moderne arbejdsliv. For at sikre den fortsatte udvikling af Daarbak Redoffices 18 butikker søges en ny kædedirektør, som får det overordnede ansvar for at videreudvikle kæden med henblik på at forbedre butikkernes indtjening og markedsposition.  Ser du dig selv som en dygtig købmand, er erfaren med butiksdrift og en inspirerende og motiverende leder med et stærk kommercielt mindset, så er det måske dig vi leder efter?

Som kædedirektør vil du få det overordnede ansvar for at sikre den daglige drift samt udvikling af koncernens butikker, herunder udvikling og implementering af Daarbak Redoffices overordnede strategi. Du vil herudover være ansvarlig for at udvikle og implementere salgs- og driftskoncepter, hvor du sikrer, at alle driftskoncepter eksekveres i alle butikker i forhold til de målsætninger og ambitioner, der er sat. Med afsæt i et solidt forretningskoncept vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Udvikling og opfølgning på forretningsplaner for kæden.
  • Sikre kontinuerlig udvikling og implementering af butikskonceptet, herunder sikre et konstant konkurrencedygtigt sortiment og priser.
  • Skabe aktuelle og konkurrencedygtige kampagner og øvrige markedsføringstiltag i samarbejde med koncernens kommercielle afdelinger.
  • Drive forandringsledelse og med sikker hånd styre Daarbak Redoffices fremtidige udvikling, herunder integrere onlineforretningen i kædens butikker mhp. at understøtte en profitabel omni-channel strategi.
  • Udvikle og drive salgskoncepter, der bl.a. øger share of wallet.
  • Fastlægge mål og handlingsplaner for hver butik i samarbejde med butikschefer.

Læs mere




Junior Project Manager med Flair for Data og Planlægning

LIDL, Kolding/Aarhus

Vil du være med til at præge udviklingen i en af Europas mest succesfulde dagligvarekæder? Og vil du samtidig udvikle dine faglige og personlige kompetencer? Så er det måske dig, der er vores nye kollega! Vi søger en analytisk, energisk og struktureret Junior Project Manager med flair for godt købmandskab til den centrale kampagneafdeling tilhørende indkøbsafdelingen. Afdelingens overordnede mål er at skabe og planlægge Danmarks bedste tilbudsavis til vores kunder hver uge. 

Hvis du brænder for at have fingeren på pulsen i et dynamisk miljø, og hvis planlægning er din spidskompetence, så er kampagneafdelingen det rette sted for dig. Du får muligheden for at sætte dit præg på vores DNA udadtil, samt være med til at sikre en konkurrencedygtig tilbudsavis – hver uge.

Kampagneafdelingen består af tre underafdelinger; Non Food, det Internationale team og det Nationale team. I Non Food arbejder vi blandt andet med de Non Food produkter, der skal i tilbudsavisen. Den internationale afdeling har det overordnede ansvar for vores internationale landetemaer (fransk, italiensk, spansk uge m.m.), hvorimod den nationale afdeling har ansvaret for planlægningen af de nationalt forhandlede private label og mærkevareprodukter.

Du kommer til at indgå i den nationale afdeling og bliver en del af et dynamisk og kompetent team og kommer til at være i tæt kontakt med kollegaer på tværs af mange afdelinger i Lidl. I afdelingen vægter vi fællesskabet højt, så der er plads til at have det sjovt og komme hinanden ved.

Læs mere




Customer Care Consultant (Norsk, Tysk)

Bolia.com, Aarhus

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en Customer Care Consultant (Norsk eller Tysk) til vores hovedkontor i Aarhus.  Som Customer Care Consultant til vores norske eller tyske marked bliver du ambassadør for Bolia. Du kommer til at arbejde på vores smukke hovedkontor i Værkmestergade og bliver en del af den inspirerende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser.

I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Kommer du med baggrund fra servicefaget, er det en stor fordel. Det er desuden vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold. Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt.  Dine opgaver er mangeartede og vil blandt andet indeholde:

Vejledning til kunder og butikker per telefon, mail og sociale medier
Behandling af reklamationer og sikring af tilfredstillende og hurtig løsning for kunden
Opfølgning på betalinger, leveringer og andre kunderelaterede administrative opgaver
Arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger samt vores butikker
Sikre optimale work flows og løsninger for kunden og Bolia, selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger

Læs mere




Customer Care Consultant (Hollandsk)

Bolia.com, Aarhus

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en Customer Care Consultant (Hollandsk) til vores hovedkontor i Aarhus (Deltid, Fuldtid). Som Customer Care Consultant til vores hollandske marked bliver du ambassadør for Bolia. Du  kommer til at arbejde på vores smukke hovedkontor i Værkmestergade og bliver en del af den inspirerende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser.

I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Kommer du med baggrund fra servicefaget, er det en stor fordel. Det er desuden vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold. Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt.  Dine opgaver er mangeartede og vil blandt andet indeholde:

  • Vejledning til kunder og butikker per telefon, mail og sociale medier
  • Behandling af reklamationer og sikring af tilfredstillende og hurtig løsning for kunden
  • Opfølgning på betalinger, leveringer og andre kunderelaterede administrative opgaver
  • Arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger samt vores butikker
  • Sikre optimale work flows og løsninger for kunden og Bolia, selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger

Læs mere




Digital Konsulent

LIDL, Aarhus

Til vores online marketingafdeling på satellitkontoret i Aarhus, søger vi en dygtig digitalkonsulent med flair og passion for marketing.  Vil du være med til at skabe resultater i Europas største dagligvarekæde med over 10.000 butikker på verdensplan? Brænder du for at arbejde med marketing, medier og målgruppeanalyser i en stor international virksomhed? Vil du udvikle og udfolde dine kompetencer i en afdeling med mange bolde i luften? Så er du måske vores nye digital-konsulent!

En dynamisk afdeling med fokus på strategisk og taktisk marketing.
Du bliver en del af marketingafdelingen med over 25 medarbejdere, hvor vi både arbejder strategisk og taktisk med marketing og branding. Du bliver en del af marketingafdelingens medie- og online afdeling, som hver uge sikrer det optimale mediemix med fokus på salg og branding, samt producerer indhold til betalte og organiske platforme.

En hverdag i højt tempo med spændende opgaver
Du arbejder bedst i en afdeling præget af et højt tempo, seriøsitet, spændende opgaver og skarpe deadlines i et samtidigt sjovt og uformelt miljø med masser af godt humør. Ligesom os i Lidl, skal du være drevet af trangen til at præstere, yde dit bedste og levere resultater, ligesom vi sørger for at hjælpe hinanden med smil og et glimt i øjet, når det går stærkt.  

Læs mere




Customer Care Consultant, Deltid (Norsk, Tysk)

Bolia.com, Aarhus

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en Customer Care Consultant (Norsk og Tysk) til vores hovedkontor i Aarhus. Som Customer Care Consultant til vores norske eller tyske marked bliver du ambassadør for Bolia. Du kommer til at arbejde på vores inspirerende hovedkontor i Værkmestergade og bliver en del af den opløftende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser.

I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Kommer du med baggrund fra servicefaget, er det en stor fordel. Det er desuden vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold. Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt.  Dine opgaver er mangeartede og vil blandt andet indeholde:

  • Vejledning til kunder og butikker per telefon, mail og sociale medier
  • Behandling af reklamationer og sikring af tilfredstillende og hurtig løsning for kunden
  • Opfølgning på betalinger, leveringer og andre kunderelaterede administrative opgaver
  • Arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger samt vores butikker
  • Sikre optimale work flows og løsninger for kunden og Bolia, selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger

Læs mere




Customer Care Consultant (Dansk)

Bolia.com, Aarhus

Drevet af at skabe særlige kundeoplevelser, inspirerende omgivelser samt at yde verdens bedste service, leder vi nu efter en Customer Care Consultant (Dansk) til vores hovedkontor i Aarhus. Som Customer Care Consultant til vores danske marked bliver du ambassadør for Bolia. Du kommer til at arbejde på vores  smukke hovedkontor i Værkmestergade og bliver en del af den inspirerende Bolia-kultur – baseret på træning og udvikling, engagerede kollegaer og dét at skabe unikke kundeoplevelser.

I stillingen lægges der vægt på salg og service, og vi arbejder hårdt for at yde en superbrand service til alle vores kunder. Kommer du med baggrund fra servicefaget, er det en stor fordel. Det er desuden vigtigt, at du forstår balancen mellem grundighed og effektivitet. Vi arbejder i et fast pace miljø, hvor den perfekte løsning bliver målt på både hastighed og indhold. Du vil få en stor kontaktflade såvel indenfor som udenfor organisationen. Det er afgørende, at du har gode samarbejdsevner og evner at holde hovedet koldt og humøret højt, når der er travlt.  Dine opgaver er mangeartede og vil blandt andet indeholde:

  • Vejledning til kunder og butikker per telefon, mail og sociale medier
  • Behandling af reklamationer og sikring af tilfredstillende og hurtig løsning for kunden
  • Opfølgning på betalinger, leveringer og andre kunderelaterede administrative opgaver
  • Arbejde tæt sammen med de øvrige afdelinger samt vores butikker
  • Sikre optimale work flows og løsninger for kunden og Bolia, selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger

Læs mere




Souschef til Lidl Butik Kalundborg, Fuldtid

LIDL, Kalundborg

Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.  I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger,så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Læs mere




Projektudvikler til Lidls ejendomskontor i Kolding/Aarhus

LIDL, Kolding/Aarhus

Har du lysten og evnerne til at være med til at realisere vores målsætning om at
åbne endnu flere Lidl-butikker på Fyn og i Jylland? Og er du klar på en alsidig hverdag, hvor du arbejder indenfor alle facetter af ejendomsudvikling?  Som projektudvikler i Lidls ejendomskontor står du for udviklingen af nye Lidl-butikker i Vestdanmark og spiller dermed en central rolle i vores ekspansionsrejse.

Du vil møde et kompetent team med forskellige baggrunde indenfor byg og ejendom. Sammen med dit team afsøger du løbende markedet og udvikler ejendomme, enten i eget regi eller i samarbejde med en bred vifte af ejendomsmarkedets aktører.

Din hverdag som projektudvikler er spændende og alsidig. Du er ofte på farten, da du deltager i en del møder og kigger efter placeringer til nye Lidl-butikker i Vestdanmark. Derudover går en stor del af din tid med at netværke med forskellige folk indenfor branchen, hvor du diskuterer mulige beliggenheder, prøver at finde løsninger på udfordringer eller gennemgår arbejdstegninger med arkitekter.

Heldigvis er du en dygtig kommunikatør og forhandler, så du får energi af at indgå i dialog med forskellige fagfolk, lige fra kommuner, samarbejdspartnere, entreprenører til dine kollegaer på tværs af Lidl. Du har, med din uddannelse eller erfaring, en indgående forståelse for projektudviklingens processer og ved hvad det kræver for at nå i mål.

Læs mere




Souschef Fuldtid til Lidl Butik i Nykøbing Sj.

LIDL, Nykøbing Sj.

Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.  I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

  • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
  • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
  • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
  • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
  • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

Læs mere





  side 1 af 6

Tilmeld dig jobagent

Tilmeld dig vores jobagent

(ps..din mailadresse opbevares fortroligt og vil naturligvis aldrig blive videredistribueret til 3. part)



Tilmeld mig










Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD