Vero Moda scorer rapkæftet superstjerne

Vero Moda har brugt sin Instagramprofil til at afsløre, hvem der skal sælge kædens efterårskollektion. Og det er ikke hvem som helst.
Et af Bestsellers ældste mærker, Vero Moda, har nu lavet en aftale med en af Englands største stjerner. Den succesfulde og rapkæftede sangerinde Lily Allen skal nemlig være kampagnemodel for Vero Moda det næste års tid.
Hun starter med at reklamere for mærkets næste kollektion, der kommer ud i alle butikker til august. Det skriver blandt andet det engelske medie WWB. Vero Moda selv annoncerede nyheden på Instagram, hvor kæden også har lagt nogle billeder op af Lily Allen i august-kollektionen.
Tro mod sig selv
Med billederne skrev Vero Moda følgende på Instagram:
- Trommehvirvel ... Og det nye ansigt for Vero Moda er ... LILY ALLEN
Valget er faldet på netop Lily Allen, fordi hun klæder sig, som hun har lyst, og det mener Vero Moda, at deres kunder også gør. Det siger Vero Modas marketingchef, Thomas Bay til WWB.
- Vores kunder er modebevidste og selvstændige unge kvinder, der vil klæde sig i overensstemmelse med deres egen stil og have det sjovt imens, siger Thomas Bay og fortsætter:
- Lily Allen inkarnerer denne holdning. Hun er en self-made kvinde, der er kommet langt blot ved at være, hvem hun er.
LÆS OGSÅ: Bestseller satser på USA
Læs hele artiklen på WWBFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Velforberedt brand åbner flagskibsbutik på Strøget
Direktør: Netbutik giver flere kunder i resten af kæden
Næsten alle kvinder er med i en fordelsklub
Bog & idé mister 19 butikker til frivillig konkurrent
Butikskæde fordobler salget af genbrugsgaver
Hårdt prøvet elektronikkæde presser egenkapitalen op i plus
Gammel modekoncern har succes med ny business-afdeling
Direktør stopper efter få uger i Aldi
Seneste afstemninger
Black Friday nærmer sig. Hvordan tror du salget bliver hos dig sammenlignet med sidste år?
Skal der være forbud mod gratis plastikposer i butikkerne som Statsministeren foreslår?
Har første halvår af 2019 budt på fremgang eller tilbagegang sammenlignet med 2018?
Skal der lovgives om madspild i butikkerne som Socialdemokratiet foreslår?
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Velforberedt brand åbner flagskibsbutik på Strøget
Direktør: Netbutik giver flere kunder i resten af kæden
Næsten alle kvinder er med i en fordelsklub
Bog & idé mister 19 butikker til frivillig konkurrent
Butikskæde fordobler salget af genbrugsgaver
Seneste blogindlæg
5 råd der skaber tillid og salg i e-handel
Den nye postaftale skaber bedre konkurrencevilkår for dansk detailhandel
Brugen af sociale medier i en detailvirksomhed med flere lokationer
Er din virksomheds hjemmeside tilgængelig?
BUTIKSDØD