Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du husket de 5 nemme måder at skaffe links til din detailbutik på"

- Bjarke Bekhøj, Compell
Læs bloggen her

Pop-up butik afprøver iskoldt koncept

Foto: Yeti

Pop-up butik afprøver iskoldt koncept
Onsdag den 12 februar 2014 kl. 14:17 af: Freja Thorbech - 0


Med et prøverum nedkølet til minus 5°C forsøger et outdoor brand at skabe en autentisk indkøbsoplevelse i en pop-up butik i lufthavnen.

Det kan være svært at vurdere, om dunjakken nu også er varm nok, når man står i et varmt prøverum.

Det forsøger outdoormærket Yeti nu at gøre op med. I en pop-up butik i Københavns Lufthavn har firmaet installeret et prøverum, der har en konstant temperatur på minus 5°C. Samtidig giver en råkold brise en ægte chill-faktor, så kunden får oplevelsen af at træde ind i frost og blæsevejr. Prøverummet kaldes ”Be Cool” og er det første af sin slags i verden.

- I en tid, hvor online-salget stiger, vil vi gerne være med til at give forbrugerne en særlig indkøbsoplevelse, når de besøger vores butik, siger Erik Møller, CEO i Nordisk Outdoor, den danske ejer af Yeti.

Særligt pop-up koncept

Yeti pop-up butikken i Københavns Lufthavn er en såkaldt ”Brand Box”, som er et nyt koncept fra Gebr. Heinemann Retail, der er et datterselskab til Gebr. Heinemann, som driver tax-free butikkerne i mange lufthavne over hele verden, herunder Københavns Lufthavn.

Brand Box tilbydes udelukkende til internationale top brands i en begrænset periode, og kun til virksomheder, der skaber ekstraordinære butiksoplevelser med et spændende og opmærksomheds- skabende koncept. Konceptet blev lanceret i Københavns Lufthavn i april 2013.

- Brand Box-konceptet i Københavns Lufthavn er en optimal ramme for et mærke som Yeti. Vi er et skandinavisk mærke og vores produkter er tæt forbundet til rejsesituationen. Det særlige butikskoncept med fokus på storytelling giver os mulighed for at få forbrugerne i tale på en helt ny måde og give dem den ægte oplevelse af vores brand, siger Erik Møller i en udtalelse.

Yeti pop-up butikken og det iskolde prøverum kan opleves i Københavns Lufthavn frem til den 14. april 2014.

LÆS OGSÅ: B&O flyver ind i lufthavnen



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD