Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Skævvridning: Regeringens hjælpepakke vil øge butiksdøden i bymidterne"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Personlige reklamekataloger kan blive detailhandlens nye våben

Dan Jensen, innovationschef i Web2media




Fredag den 19 juni 2020 kl. 11:45 af: Redaktionen

Det kan give ny ammunition til detailhandlen, hvis man målretter reklamekataloger til den enkelte forbruger, mener dansk firma.

Danske Web2media har netop lanceret en løsning med navnet Aviou, der gør det muligt at sende personligt tilpassede reklamekataloger ud til kunderne.

Målrettede reklamer er allerede meget udbredt på nettet takket være giganter som Google og Facebook. Men detailhandlen kan få endnu mere nytte af teknologien, lyder budskabet fra Web2media.

- Prognose efter prognose tegner et dystert billede for både danske shoppingcentre og detailkæder, og der er konstant historier om, hvordan modegiganter og andre lukker butikker ned, siger innovationschef Dan Jensen i en pressemeddelelse.

- Detailhandlen har brug for noget ny ammunition til at klare sig, og derfor har vi kigget på, hvad verdens førende aktører gør digitalt og overført dette til reklamekataloget, fortsætter han.

Med Aviou som platform skal detailvirksomheder kunne målrette deres tilbudskataloger direkte til Fru Hansen, så hun modtager et andet katalog end sin nabo.

Det sker ved, at man i det digitale reklamekatalog ændrer rækkefølgen af blandt andet varer, sideopsætningen og lagerbeholdningen.

Blandt firmaets kunder er Sport24 og Bon’A’Parte.

LÆS OGSÅ: Bilka betaler millioner i bøde for “skæve reklamer”



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD