Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Online supermarked indleder discount-krig

Foto: detailfolk.dk



Torsdag den 31 oktober 2013 kl. 11:44 - Kilde: Berlingske Business

Med en ny priskampagne blæser nemlig.com til kamp mod de danske discountkæder. Netsupermarked vil matche Nettos priser på 1.200 varer.

Nu indleder nemlig.com et angreb på landets discount supermarkeder.

Med en ny prismatch-ordning vil netsupermarkedet sælge over 1.200 produkter til Netto-priser online, skriver Berlingske Business.

Nemlig.com har tjekket priserne i en række tilfældigt udvalgte Netto-butikker og nedsat priserne på mange af sine dagligvarer derefter. Derudover vil online supermarkedet foretage daglige pristjek i Netto for at sikre, at man matcher discountkædens priser.

Adm. direktør i nemlig.com, Stefan Plenge, siger til Berlingske Business, at man indleder sin offensiv, fordi man nu har fået opbygget en forretningsmodel, der fungerer.

Direktør i Detailhandels Promotion Bruno Christensen kalder over for avisen initiativet for banebrydende. Han tror, at netsupermarkedet på den korte bane kan stjæle kunder fra discountkæderne. 

Hos Dansk Supermarked vil pressechef Mads Hvidtved Grand over for Berlingske Business ikke udelukke, at Netto på et tidspunkt vil komme med et modtræk til den nye priskampagne.

LÆS OGSÅ: Her er online supermarkedernes største udfordring

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD