Modebrand åbner egen butik med falske kopivarer
PROFILJOBS
Bolia.com søger en dynamisk og engageret IT Support Manager til en nyoprettet stilling
PWT GROUP søger Koncernøkonomichef – med stærk regnskabsmæssig faglig profil
KINGS & QUEENS ÅBNER I AARHUS og søger personale – kom og bliv en del af en modesucces!

Et italiensk modebrand har valgt at åbne en pop-up-butik i New York, hvor varerne ligner kopier og sælges til en slik.
Det internationale modebrand Diesel har åbnet en ret speciel pop-up-butik i Chinatown i New York. De har nemlig åbnet en bod, hvor de sælger tilsyneladende falske Dielsel-varer under navnet Deisel. Det skriver Retail Detail.
Du kan se butikken og reklamen HER
Chinatown er kendt for at huse en lang række butikker, som sælger falske varer. Pop-up-butikken havde åbent indtil den 12. februar og var en del af Diesels kampagne Go with the Flaw.
Tvistet i kampagnen er så, at alle varerne, som sælges i butikken, rent faktisk er ægte Dieselvarer, hvor mærket bare er ændret. Der var derfor tale om falske kopivarer. Og de kunder, der valgte at købe en jakke eller et par bukser, fik ægte Dieselvarer til spotpris.
Kampagnen skal sætte fokus på, at Diesel genåbner sin butik i New York. Fra den 13. februar vil Deisel-produkterne også blive solgt på Diesel's webshop.
LÆS OGSÅ: Lidl laver ny kampagne med skjult kamera
Læs hele artiklen på Retail DetailFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Kendt tegneserieforretning må dreje nøglen om
Her er Pandoras nye topchef
Fødevarekoncern henter chef i Coop
Detailfolk retter: Neye-butikkerne har million-overskud
Lidl gennemfører stor udvidelse af sortimentet
Ikea overvejer en Amazon-agtig platform
Superbrugsen henter ny salgsdirektør
Direktør fortryder unødig overforsigtighed
Seneste cases og nyheder fra RetailDirect


Ny undersøgelse: Generation Z er den mest bevidste forbrugergruppe nogensinde
Retail Institute Scandinavia A/SSeneste afstemninger
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Er butikkernes julekataloger lige til skraldespanden?
Falske likes og falske følgere er vildledning
Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker
Længere reklamationsret vil give flere kasserede produkter
Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?