Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kan fremtidens parkering hjælpe butikkerne?"

- Martin Michael Frederiksen, It-ekspert og foredragsholder
Læs bloggen her

Kundemagnet får mere plads i Netto

Foto: detailfolk.dk



Tirsdag den 17 september 2019 kl. 11:34 - Kilde: Finans - 0

Et styrket samarbejde med kendt leverandør er det seneste træk fra Netto i kampen om kunderne på dagligvaremarkedet.

Gennem 10 år har Netto haft eneret på at sælge ost, pesto og en række andre gourmetvarer fra producenten Løgismose.

Det samarbejde bliver nu styrket, så Løgismose kommer til at fylde mere på hylderne. Blandt andet skrues der op for de nemme madløsninger, skriver Finans.

- Vi både fastholder og tiltrækker kunder med de produkter. Løgismose er med til at skabe vores profil i et hårdt marked for dagligvarer, siger Michael Løve, direktør for Netto International, til Finans.

Koncernen Løgismose Meyers har ligeledes en aftale med konkurrenten Coop, hvor der bliver forhandlet varer fra Meyers.

Den sammenbragte fødevarekoncern, som har den tidligere Irma-direktør Jesper Uggerhøj som topchef, har haft det svært siden fusionen i 2014. Derfor skal Løgismose og Meyers igen til at drives som to selvstændige forretninger, skrev Berlingske i juni måned.

LÆS OGSÅ: Nettos nye butikskoncept påvirker kundernes indkøb

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD