Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"HVILKEN REJSE SENDES DINE KUNDER PÅ? ...og hvem er rejseleder?"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
Læs bloggen her

Dansk varehus målrettes kinesere

Foto: detailfolk.dk



Fredag den 22 marts 2013 kl. 06:10

Den nye ejer af et kendt varehus satser benhårdt på kinesiske kunder, de bruger nemlig 12 gange flere penge end andre turister.

Illum skal tiltrække kinesiske turister med penge på lommen. Det satser den italienske varehuskæde 'la Rinascente', der overtog Illum for nyligt, på, det skriver avisen MetroXpress.dk

De håber på at kunne lokke de købeglade kinesere til centret ved at have flere luksusbutikker. 

- Kineserne vil have high end-mærker som Burburry, Armani, Louis Vuitton og Mulburry, så derfor går vi specielt efter de mærker, siger direktør i Illum, Søren Vadmand til MetroXpress.

Og der er god grund til at satse på kineserne, de bruger nemlig omkring 12 gange flere penge i danske butikker end andre turister, skriver avisen. 

(Kilde: MetroXpress)

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD