Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Et jobmarked 100% målrettet detailbranchen - Kun på detailfolk.dk

På detailfolk.dk vil vi gerne gøre det lettere for både kandidater og virksomheder indenfor detailbranchen at finde hinanden. Derfor tilbyder vi et jobmarked, hvor jobagent, søgekriterier og stillingsfunktioner er 100% målrettet detail. Tilmeld dig Danmarks bedste detail-jobagent her: TILMELD JOBAGENT


>> Opret jobagent her


Søg

Område
Storkøbenhavn
Nordsjælland
Midt-/Sydsjælland
Lolland/Falster
Fyn
Syd/Sønderjylland
Midtjylland
Nordjylland
Bornholm


Jobtype
Butik:
Salgsassistent/sælger
Butikschef/Souschef
Deltid/studiejob
Butikselev
Franchise

Hovedkontor/Leverandør:
Kundeservice/Support
Distriktschef
HR
Webshop/Online
Marketing/PR
Salg
Indkøb/økonomi
Ledelse
Lager/logistik
IT


Branche
Dagligvarer
Elektronik
Sundhed/Kosmetik
Mode
Øvrig detail
Bolig
Franchise
Internethandel

Søg

IT test specialist

Magasin, Kgs. Nytorv, Kbhvn

Er du genial til at finde fejlen og kan du med din erfaring i quality assurance sikre en god testproces i Magasin, så vil vi gerne høre fra dig.  I vores team sikrer vi at udviklingen af nye processer, systemer og applikationer kører i et sikkert samarbejde med driften og forretningsstrategien. Vi har fokus på tid, scope, processer, kalenderstyring og koordinering. Alt sammen i stærkt samarbejde med vores udviklere og dygtige support team.

Historisk set har størstedelen af vores udvikling ligget eksternt og det samme har vores testproces. Nu har vi store dele af udviklingen internt i Magasin, og vi har i det sidste år drevet vores egen testproces på en mere professionel  Dine arbejdsopgaver som IT test specialist bliver:
 - Ansvar for testproces på tværs af udvikling i Magasins IT afdeling.
 - Løbende optimering af testprocesserne, så de matcher forretningens behov.
 - Formidling af testkalender og klar koordinering og kommunikation til teamet, så alle kender planen.
Du vil fx arbejde med test i systemer som Salsforce Commerce Cloud, Microsoft Dynamics AX 2009, Mulesoft Integration Platform, Bronto, InRiver, Qlikview og Omneo.

Læs mere




INTERNATIONAL DIVISION SALES MANAGER

ONLY, Brande

Drives du af at skabe resultater, og kan du varetage udviklingen af ONLYs nordiske Brick & Mortar-markeder?  ONLY søger en handlekraftig International Division Sales Manager, der har erfaring og drive til at indfri ONLYs ambitiøse salgsstrategi på vores nordiske markeder. Der er tale om en nøgleposition, hvor indflydelse og ansvar er tæt forbundet med faglig og personlig udvikling, og du får mulighed for at: 

 - Være ansvarlig for ONLYs nordiske Brick & Mortar-division med vores strategisk vigtigste markeder
 - Få en vigtig lederrolle hos et af Europas største Brick & Mortar-brands
 - Udvikle samarbejdet med de største Key Accounts på Brick & Mortar-markedet.
 - Bliv en del af ONLY

ONLY har været på en forrygende rejse igennem de seneste år. Vi har tredoblet omsætningen, og vores forretningsplan har vist sig at være rigtig. Vi har haft vores primære fokus på to ting – vores produkter og vores medarbejdere. Som en del af organisationen i ONLY kan du i høj grad få det ansvar, du ønsker, de opgaver du brænder for, og ikke mindst være en del af et fantastisk team. Hos ONLY ved vi, at vores medarbejdere gør en stor forskel!

Læs mere




RECRUITMENT SPECIALIST

BESTSELLER, Brande

Imagine yourself in a team of passionate Talent Acquisition Specialists, playing along in an enthusiastic yet determined office vibe? Then bring your positive attitude and heavy recruitment toolbox, and jump onboard your next challenge!

Right now you have the opportunity to become part of BESTSELLER’s Talent Acquisition team. Aside from awesome – and skilled – colleagues, you will get to put your mark on BESTSELLER’s business by ensuring we get just the right candidates.

As Recruitment Specialist, you will join the Talent Acquisition team in BESTSELLER’s central PEOPLE department. Our team consists of specialists who works closely together to support the entire organisation within attraction, recruitment and onboarding.
With us, you will experience a culture where new ideas are welcomed and promptly transformed into actions. We are continuously looking for new and smarter ways of operating, so you will have plenty of opportunity to explore new tools and participate in projects from time to time.
Six great colleagues eagerly await your arrival and are ready to help you settle into your new role. We are generally busy bees, but we are never in too much of a hurry to show interest in each other, share knowledge and lend a helping hand.

Læs mere




Transport Disponent

LIDL, Køge

Vi forbereder os til den store udvidelse og automatisering af Logistikcenteret i Køge.
Vi er derfor netop nu i gang med at sammensætte holdene for fremtiden.
Skal du være vores nye Transport Disponent?

Som Transport Disponent i Proces afdelingen er du med til at sikre en præcis, korrekt og omkostningsbevidst levering af varer til vores butikker på Sjælland og Øerne alle ugens 7 dage.
I jobbet vil du forestå den daglige turplanlægning samt afvikling af lastbiler og hertil vil du:
 - have daglig kontakt med vores vognmænd
 - udlevere fragtbreve til vores chauffører
 - være i telefonisk kontakt med vores butikker
 - sikre overholdelse af vores egenkontrolprogram
 - bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
Arbejdstiden udgør 37 timer, og arbejdstiden vil mandag til fredag være skiftende i tidsrummet kl. 05.00 - 21.00. Desuden vil du indgå i en weekendturnus.

Læs mere




DIGITAL DESIGNER

SELECTED, Brande

Kunne du tænke dig at være med til at implementere vores nye brandidentitet på tværs af digitale touchpoints?  Hvis du har, hvad der skal til for at udvikle og sikre vores visuelle identitet i det digitale univers, er du lige netop den, vi leder efter.

Du bliver en del af vores kreative Brand Identity-team, som består af grafiske og digitale designere, en Art Director og en Expression Responsible. Som digital designer bliver det dit primære ansvar at bidrage til udviklingen og sikringen af vores visuelle identitet på tværs af alle digitale touchpoints. Vi har for nyligt skiftet brandidentitet, så du vil få masser af spændende opgaver og rig mulighed for at bruge dine kreative evner.

Mere specifikt vil dine opgaver inkludere:
 - udvikling af digitale løsninger
 - design af hjemmesider
 - udvikling af content og layouts i tråd med vores ny brand identitet
 - styrkelse af SELECTEDs visuelle identitet.

Læs mere




BUTIKSCHEF, ONLY STORES, HERNING CENTRET

ONLY, Herning

Til vores ONLY-butik i Herning Centret søger vi en udadvendt og serviceminded butikschef.  Har du fingeren på pulsen, og kan du stå i spidsen for at give vores kunder den bedste oplevelse, når de shopper vores produkter? Så er du måske vores nye butikschef!

Som butikschef er det dit ansvar at sikre, at vores kunder altid har en god oplevelse, når de besøger vores butik. Dette gør du ved at sikre, at dit team altid er klar til give den bedste service og vejledning, og ved at sørge for, at butikken altid fremstår præsentabel og viser vores produkter på bedste vis. Du coacher og sparrer med dit team på daglig basis for at sikre, at de har værktøjerne i orden, og du går selv forrest, både når det gælder kundeservice og optimering af basket size.

Det er vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende, og at du nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre. Samtidig er du ikke bange for at påtage dig en lederrolle, hvor du træffer beslutninger og giver feedback til dit team. Du forstår at bruge de nyeste trends og sætter en ære i at inspirere vores kunder gennem din egen stil og måde at sætte vores styles sammen på.  Som butikschef får du stort selvstændigt ansvar, og du vil lære om salgsteknik, kommunikation og nøgletal.

Læs mere




Studerende til deltidsjob som Transport Disponent

LIDL, Køge

Vi forbereder os til den store udvidelse og automatisering af Logistikcenteret i Køge og vil rigtig gerne have nogle logistikstuderende med på rejsen. Så er du i gang med en uddannelse indenfor logistik og søger et studiejob, så læs videre. 

Som Transport Disponent i Proces afdelingen er du med til at sikre en præcis, korrekt og omkostningsbevidst levering af varer til vores butikker på Sjælland og Øerne alle ugens 7 dage.
I jobbet vil du:
 - have daglig kontakt med vores vognmænd
 - udlevere fragtbreve til vores chauffører
 - i telefonisk kontakt med vores butikker
 - sikre overholdelse af vores egenkontrolprogram
 - bidrage til det tværfaglige samarbejde på lageret
Arbejdstiden udgør 15-20 timer om ugen og vil ligge i tidsrummet mandag til fredag imellem kl. 16.00 og 19.00 samt skiftende tider i en fast weekendturnus.

Læs mere




SALES MANAGER, DENMARK

VERO MODA, Aarhus

We are looking for a committed and experienced Sales Manager to ensure VERO MODA’s progress towards our existing and future customers in Denmark.  At VERO MODA we are looking for an experienced Sales Manager who can utilize their extensive sales and management experience to convert market demands into increased sales and release the full potential for VERO MODA’s further growth.

You will join an ambitious sales department of 50 dedicated sales colleagues who are all passionate about taking VERO MODA Sales to new heights. We work hard towards reaching our goals, and we are constantly striving to be the best. Workdays are dynamic, and we move fast, but we always find time for laughs and banter in our casual working environment. You will not alone gain the opportunity for a job that is characterised by influence and responsibility, you will also work together with a passionate and committed team driven by the ambition to strengthen our position in Denmark.

Reporting directly to our Regional Sales Manager, you will be responsible for the Danish market, and leading a team of 5 colleagues situated in our Headquarters in Aarhus. As Sales Manager, you will be the driving force in the department where you inspire and lead the team as well as ensure that everyone is motivated to strengthen and develop VERO MODA’s position on the Danish market.

Læs mere




Brand Ambassador

Magasin, Aalborg

Vores Brand Ambassadors har en særlig og specialiseret rolle i salget. De tager ansvar for lagerstyring, leverandørkontakt med henblik på bestilling og præsentation af varer og ikke mindst ansvar for at yde en førsteklassesservice med udgangspunkt i et stærkt kendskab til deres brands. I hverdagen befinder du dig som Brand Ambassador på salgsgulvet sammen med dine kolleger i salget, hvor du sætter ambitionerne højt for salg og service og viser det gode eksempel, samtidig med at du repræsenterer dine specifikke brands. 

Skal du med på holdet?
Som Brand Ambassador i Magasin bliver du en del af et engageret salgsteam, hvor vi løfter i flok og hjælper hinanden, når der er behov. Din arbejdstid er 37 timer om ugen og er fordelt på hverdage og weekender i vores åbningstid 10-20. 

Læs mere




PRODUCT OWNER - BUSINESS INTELLIGENCE

BESTSELLER, Brande

Are you looking for an opportunity to apply your expertise in an agile environment? Then join BESTSELLER and take the lead in building the new business intelligence solution for our wholesale business.  We are looking for an experienced and business oriented Product Owner who is ready to take the responsibility for the business intelligence roadmap for our wholesale business.

As Product Owner for our BI solution for wholesale, you will be a part of a small team of BI Product Owners placed in BESTSELLER’s Finance organisation. You will be working closely together with the BI Team in IT, consisting of both developers and analysts.
The focus of the team is to deliver a cloud-based business intelligence platform to all of BESTSELLER, and we are just about to start the journey towards a new BI solution for our wholesale business.
The team is self-organized around delivering on business needs, and we are agile in our ways of working. With us, you will experience an atmosphere that is more like that of a start-up; we have rapid decision processes, there is room for experimenting with new technologies, and we move fast from idea to execution.

Læs mere





  side 1 af 6

Tilmeld dig jobagent

Tilmeld dig vores jobagent

(ps..din mailadresse opbevares fortroligt og vil naturligvis aldrig blive videredistribueret til 3. part)



Tilmeld mig










Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD